Egyptský soud zakázal Hnutí z 6. dubna

5615

Egyptský soud zakázal Mládežnické hnutí z 6. dubna, které vedlo vzpouru proti bývalému egyptskému vládci Hosnimu Mubarakovi.

V pondělí soud vydal rozhodnutí založené na stížnosti, která skupinu obvinila z pomlouvání země a spolupráce se zahraničními partnery.

Hnutí se změnilo do kritiky vojenského režimu poté, co po svržení prezidenta Mursího zesílily tlak na disidenty.

Lídr skupiny Ahmed Maher byl v prosinci 2013 odsouzen za porušování zákona, který zakazuje všechny protesty neschválené policií.

Aktuální rozhodnutí soudu přichází, když skupina pro-vládních právníků podala na hnutí žalobu a přechodného prezidenta země požádala o zákaz aktivit hnutí a zabavení jeho budovy.

Podle právníků byla žaloba založena na nahrávkách odvysílaných nepřátelskou televizí.

„Záznamy ukázaly, že hnutí získávalo peníze ze zahraničí.“ řekl právník Ashraf Saeed.

Mezitím soud odsoudil k smrti 683 stoupenců bývalého prezidenta Mursího. Mezi obžalovanými je i Mohamed Badie, lídr strany Muslimského bratrstva.

http://www.presstv.ir/detail/2014/04/28/360441/egypt-bans-opposition-movement/

Hnutí z 6. dubna bylo financováno americkými NGO:

Reklamy

Evropské nevládní organizace cvičí agenty pro vnitrostátní konflikty

Majdan

Protiteroristický výbor Společenství nezávislých států (CIS) prohlásilo, že evropské NGO cvičí agenty pro účast ve vnitrostátních konfliktech po celém světě. Po celém kontinentu je přes 2 tisíce škol, které připravují experty pro provádění psychologických a rozvratných operací.

Podle šéfa výboru Andreje Novikova tyto instituce, sdružené se soukromými vojenskými společnostmi a bezpečnostními agenturami, pomáhají verbovat a cvičit široké spektrum sabotérů. Mluvil o tom na konferenci šéfů bezpečnostní služeb a pořádkových sil v Soči, na které se ukázalo 79 delegací z 55 států a tři mezinárodní organizace.

„Aktivitu NGO jsme zaznamenali ve velice dobře známých událostech v Kyrgyzstánu a na Ukrajině.“ citovala Novikova agentura Interfax. Novikov odkazoval na Oranžovou revoluci na Ukrajině v roce 2004 a Tulipánovou revoluci, při které byl v roce 2005 svržen kyrgyzský prezident Askar Akayev.

Často jsou budoucí agenti pro informační bitvu verbováni relevantními strukturami a prochází speciálním výcvikem. Verbování může být ukryto pod docela nevinnými kontexty.

„Vidíme odchod občanů zemí CIS z domova nebo Evropy, kde se usadí jako uprchlíci, nebo jejich rodiče byli v 90.letech uprchlíky, pro studium v různých vzdělávacích centrech – většinou pod účelem náboženského vzdělání.“ řekl.

Výbor nedávno zaznamenal vzestup „žoldáckého terorismu,“ kdy mezinárodní teroristické organizace vyhlíží změnu vedení v celých regionech, rozdělování států a vytváření nových řádů.

„V tomto ohledu se hrozba ústavnímu řádu v několika regionech zvýšila; řád může být destabilizován, když jsou domácí problémy řešeny skrz vojenské prostředky.“

CIS se také obává militantů, kteří získali výcvik přímo v neklidných oblastech a teď se vrací domů, a pořád provádí rozvratné aktivity.

Takové mezinárodní militantní základny, které také rekrutují a cvičí žoldáky, operují v Sýrii, Libyi, Egyptě a po celém Afghánistánu a Pákistánu.

http://rt.com/news/europe-trains-agents-conflicts-164/

Rusko nedovolí nevládním organizacím provádět rozvratné aktivity

Ukrajina

Ruský prezident Vladimír Putin na schůzce s Federální bezpečnostní službou (FSB) prohlásil, že země nedovolí využívání aktivit nevládních organizací k destruktivním koncům.

„Moderní ruský zákon vytváří všechny podmínky pro transparentní a svobodné aktivity nevládních organizací, nikdy nedovolíme jejich využití na destruktivní konce.“ řekl.

Putin také řekl to, co jsme věděli už dávno. Nevládní organizace na Ukrajině podporovaly nacionalistické a neonacistické organizace a také střelce, kteří se stali hlavní údernou silou pro neústavní převrat. (zdroj)

V Rusku platí zákon, podle kterého se všechny nevládní organizace, které dostávají peníze ze zahraničí, musí registrovat jako „zahraniční agenti.“ V roce 2012 dostaly NGO působící v Rusku ze zahraničí přes 28 miliard rublů. Tento fakt odmítají některé NGO překousnout a tvrdí, že se Putin chová jako diktátor. Nezmiňují ovšem fakt, že se z Ruska, stejně jako z Bolívie a Ekvádoru, musela pakovat i organizace USAID, která vytvořila falešný Twitter pro rozpoutání revoluce na Kubě.

Dlouhé záznamy o aktivitách USAID budou zveřejněny v malé knize, která se právě připravuje.

Putin také prohlásil, že zpravodajské služby loni zabránily špehování 46 zahraničním zpravodajským činitelům a 258 agentům.

USAID vytvořila na Kubě falešnou sociální síť

Do nespočetné řady rozvratných aktivit Americké agentury pro mezinárodní rozvoj (USAID) se přidává Kuba. Podle vyšetřování agentury AP organizace v zemi vytvořila kubánskou napodobeninu Twitteru, zvanou ZunZuneo, aby šířila protivládní sentimenty.

Podle dokumentů, která agentura získala, a několika dalších rozhovorů s lidmi zapojených v tomto projektu, USAID plánovala na podzim roku 2010 vytvořit „Kubánský Twitter“ pro snadné obejití kubánských regulací internetu.

Dokumenty ukazují, že americká vláda plánovala vybudovat skrz „nekontroverzní obsah“ základnu tzv. subscriberů. Když by zprávy o fotbale, hudbě a hurikánech získaly kritický počet subscriberů, podle dokumentů stovky tisíc, operátoři by zavedli politický obsah mířený na organizaci velkých shromáždění, dokument USAID to nazval „znovuvypořádáním balance moci mezi státem a společností.“

Projekt přilákal více jak 40 tisíc Kubánců, kteří si nebyli vědomi, že jde o výtvor americké vlády, nebo že američtí kontraktoři shromažďovali jejich soukromá data s nadějí, že mohou být využita pro politické důvody.

Program trval dva roky a údajně skončil kvůli nedostatku peněz. (zdroj)

USAID je jen další NGO, která je těžce zapojena na Kubě. Kromě ní je zde také zapojena česká neziskovka Člověk v tísni, která ve své zprávě o aktivitách za rok 2013 uvedla, že její peníze šly na financování představitelů kubánské opozice. O měsíc později bylo vše změněno a zmínka byla ze zprávy odstraněna.

V počáteční verzi stojí jasně, že Člověk v tísni podporoval kubánskou opozici.
kuba2
V upravené verzi je všechno jinak.

 

Truthseeker: Nevládní organizace falšují dokumenty, aby ospravedlnily válku

Titulky CC

Jak jsem už říkal minule, tento pořad na RT sem tam poskládá fakta a udělá vynikající dokument. Tento díl se tentokrát týká mezinárodních nevládních organizací, které si vymýšlejí lži, aby ospravedlnily války.

Diskuze prozatím zablokovány. Prozatím diskutujte mezi sebou a nadávejte přes email

Člověk v tísni podporuje kubánskou opozici

Česká „neziskovka“ Člověk v tísni stále na naší výzvu neodpověděla. Místo toho ale zveřejnila popis aktivit Klubu přátel Člověka v tísni pro rok 2013.

Klub přátel se na první pohled zdá jako odlišná organizace od Člověka v tísni, ve skutečnosti je to ale jedno a to samé pod podobným jménem. Co se týče lidských práv, tak „Klub přátel“ byl v roce 2013 aktivní jen na Kubě, v Rusku, Ázerbajdžánu, Bělorusku, na Ukrajině a v Egyptě.

V popisu aktivit stojí výcvik mj. nevládních organizací, financování aktivistů, podpora politických vězňů, atd. Např. v popisu aktivit na Kubě bylo uvedeno, že ČvT podporuje kubánskou opozici.

kuba

Co se týče tolik omývané Ukrajiny, ČvT podporoval kampaně místních lidskoprávních organizací.

ukra

Zaměstnanci Člověka v tísni zemřeli na území syrské opozice

vlajk
Záběr ze záběrů útoku ze 7.ledna v Aleppu, který zveřejnil Člověk v tísni. „Jedna z mnoha výdejen,“ kde zastavila pomoc ČvT, stojí na území syrské opozice.

Česká „neziskovka“ Člověk v tísni zveřejnila záběry útoku na čtvrť Aleppa 7.ledna, kde zemřeli tři syrští spolupracovníci organizace.

Sedmý lednový den po poledni se pětice místních zaměstnanců ČvT zastavila u jedné z mnoha výdejen, které ČvT zřídil pro distribuci chleba místním strádajícím obyvatelům. Na místě v tu chvíli stálo několik lidí ze sousedství včetně skupiny dětí.

Útok začal kolem půl jedné a během jedné minuty dopadly do obytné čtvrti celkem čtyři rakety země-země. Očití svědkové tvrdí, že střely byly s největší pravděpodobností vypáleny z jedné ze dvou vládních vojenských základen položených západně od místa dopadu. Vzhledem k tomu, že se nejednalo o letecký útok, který by mohl skupinu lidí zaměřit, střely byly do obytné části města vypáleny pravděpodobně naslepo, k čemuž v posledních týdnech dochází pravidelně.

Následky výbuchu byly tragické. Tři zaměstnanci ČvT na následky zranění zahynuli. Řidič Amar Al Alo zemřel na místě, zakladatel a vedoucí týmu Qasim Mustafa Qasim a koordinátor Muhammed Dillo zahynuli při hledání zdravotnického zařízení, které by je bylo schopno ošetřit. „Kromě zaměstnanců ČvT na místě zahynulo pět dětí, které se seběhly v domnění, že se otevírá výdejna chleba. Všechny děti byly z rodin, které ČvT dlouhodobě podporuje,“ říká zaměstnanec ČvT Mohammed F., který byl v osudný moment s kolegy na místě. 

Důvod, proč jsem zvýraznil slova „se pětice místních zaměstnanců ČvT zastavila v jedné z mnoha výdejen“ je následující: z videa, které ČvT zveřejnil, je totiž jasné, že se útok odehrál na území syrské opozice. Na videu jdou jasně vidět vlajky FSA.

Dále čtěte:

Člověk v tísni otevřeně pomáhá ukrajinským demonstrantům

Česká neziskovka Člověk v tísni se na svých stránkách pochlubila, jak pomáhá ukrajinským demonstrantům na náměstí Majdan. Pod fotografiemi přidali zajímavé popisky, jeden praví: „Hlavní pomoc mířila táboru demonstrantů ze Zakarpatí.“

ukr

Zakarpatí je přesně ta oblast, kterou se Západní revoluční hnutí snaží oddělit od Ukrajiny, aby ovládlo ruské trubky mířící do Evropy. Tohle bylo řečeno také 21.srpna veteránem ukrajinské rozvědky Sergejem Razumovskym, který mimochodem začal shánět dobrovolníky pro rusko-ukrajinský oddíl na boj v Sýrii na straně syrské vlády. Razumovsky ve svém článku v ruských novinách “Nový Region” prohlásil, že USA mohou hranici Ukrajiny s Maďarskem, Zakarpatské oblasti, vytvořit nový stát. Zakarpatskou oblastí prochází do Evropy ruský plyn a loutková vláda by tím pádem ovládla dodávky ropy do Evropy přes rumunskou společnost SC Evergreen Robusiness. V čele této vlády by měl být jistý Viktor Baloha, který býval šéfem prezidentské kanceláře Viktora Juščenka.

Ať už to zní šíleně nebo ne, budoucí rozpad Ukrajiny kdysi předvídal dnes už zesnulý Jiří Dienstbier. (zdroj)

Přítomnost Člověka v tísni na Majdanu opět dokazuje, jak se České Ministerstvo zahraničí účastní ukrajinských protestů. Na náměstí Majdan se také objevil bývalý ministr zahraničí Karel Schwarzenberg  a dočasný ministr zahraničí Pavel Kohout. Oba dva tak na tyto aktivity sypali peníze daňových poplatníků. Aktivity Člověka v tísni jsou placeny Českým ministerstvem zahraničí.

člověk v tísni ukrjaina

Světový Ujgurský Kongres žádá vyšetření nedávného násilí v Xinjiangu

Xinjiang
Násilí v Xinjiangu placeno a podporována Západním revolučním hnutím.

Ujgurští Muslimové v Číně požadují nezávislé vyšetřování nedávného násilí v neklidném západním regionu Xinjiang, které si vyžádalo 8 životů.

Světový Ujgurský Kongres (WUC), se sídlem v Mnichově, v úterním prohlášení uvedl, že regionální vláda Xinjiangu by měla „plně odhalit všechny informace o pondělním násilí a nechat provést nezávislé vyšetřování mezinárodními orgány.“

30.prosince čínské bezpečnostní složky zabily 8 lidí, kteří podle vlády napadli policejní stanici v Kashgaru v Sache.

Vláda Xinjiangu v prohlášení uvedla, že asi 9 ozbrojenců napadlo policejní stanici, „házelo výbušniny a zapalovalo auta.“ Uvedla také, že policie 8 útočníků zabila a jednoho zajala, během incidentu bylo také zabaveno 25 výbušnin a 9 nožů.

WUC žádá Peking, aby pustil do Sache zahraniční média a vládní zástupce a „dovolil transparentnost ohledně incidentu.“

http://www.presstv.ir/detail/2013/12/31/342902/uyghurs-want-probe-on-china-killings/

Jak jsme už mnohokrát uváděli: Východní Turkestán, nebo také Xinijang, je pro Čínu nesmírně důležitý region, protože zde povede, repsektivně už vedou, spousta plynovodů a ropovodů pro naplnění čínských potřeb. Z toho důvodu existuje spousta teroristických skupin jako Hnutí pro nezávislost Východního Turkestánu a v USA dokonce sídlí i samozvaná Vláda Východního Turkestánu v čele s Yusufem Turanim. Nejznámější organizací pro nezávilost Východního Turkestánu je Světový Ujgurský kongress (WUC), který plní stejnou roli jako Syrská observatoř pro lidská práva – šíří propagandu proti vládnoucímu režimu. WUC je financován Americkým Ministerstvem zahraničí skrzNational Endowment for Democracy (NED). Jen za rok 2012 WUC dostal 185 tisíc dolarů. Současným prezidentem WUC je prominentní podnikatelka Rebiya Kadeer, která zároveň vede Ujgurskou americkou organizaci (UAA), která také dostává peníze od NED (280 tisíc dolarů v roce 2012). Kadeer žije od roku 2005 v americkém exilu, několik let strávila v čínském vězení za vynášení státních tajemství, její manžel pracuje v USA pro Rádio Svobodná Asie, další přední organizaci CIA, a Voice of America.

china_oil_import_pipelines

plynovody